sâmbătă, 22 mai 2010

MINCIUNOSUL

Lasă-mă pe mine să hotărăsc
Dacă eşti nedem de mine!
Dar nu mă lăsa singură să iubesc
Pe un teren umplut cu mine..

Nu stinge soarele înainte să răsară,
Şi nu îngropa fericirea înainte ca singură să moară...
Nu iubi cu ochii dacă crezi că-i ard,
Şi nu încerca să mă descoperi
De după stratul albastru de fard...
S-ar putea să fiu mult prea grea pentru firavi-ţi umeri.

Şi nu mă fă de hoaţă,
Dacă pleci mereu cu inima în piept,
Şi nu minţi despre frumuseţea-mi măreaţă
Dacă mereu stau în drumul ceţos şi te aştept.

Poate sunt eu prea grăbită,
Într-o secundă imperii creînd?
Nu sunt nici dementă,nici nefericită
Mi-e sete de viaţă,şi mi-o potolesc iubind...

2 comentarii:

  1. "Dar nu mă lăsa singură să iubesc
    Pe un teren umplut cu mine.."

    "Mi-e sete de viaţă,şi mi-o potolesc iubind..."

    doamne, deci partile astea sunt pur si simplu.. superbe

    RăspundețiȘtergere
  2. hey ms mult omulet :) :* It means a lot to me ! :)

    RăspundețiȘtergere