miercuri, 24 noiembrie 2010

Te respir ca şi cînd te-aş respira pentru ultima oară...te iubesc ca şi cînd te-aş iubi pentru ultima oară...Şi te vreau...Ca şi cînd te-aş vrea pentru ultima oară...
Deschide-mi palma aşa cum făceai de fiecare dată şi strecoară-ţi suav respiraţia prin ea...Iubindu-mă...
Spune-mi că nu există distanţe şi nici destinaţie...că totul e doar în capul nostru şi spune-mi că nu există viitor şi nici trecut,că am stagnat într-un prezent fantom şi etern...Iubindu-ne...
Şi azi e ultima zi şi azi e începutul...Apocalipsa care nu arde,care nu doare,care nu distruge...

Îmi cuibaresc chipul umed în palmele tale,ritmic şi la fiecare secundă renăscînd în sfîrşituri...

http://www.youtube.com/watch?v=q_9sd6kGRuk

2 comentarii:

  1. ştii, când citesc textele tale îmi pare că eşti cu totul alta decât e obicei te ştiu. şi asta mă împinge la gândul că de fapt sunt fix aşa. pune-mă alături de textele mele şi nu înţelegi cum dracu' stau într-un corp 2 persoane diferite.
    Cheers (hug)

    RăspundețiȘtergere
  2. may THUMBS UP! cishh ) asata doar noi trebuie sa stim,in secret :)- ca de fapt suntem 100% ceea ce scriem,de dupa un zimbet,dupa un bac zis in aer si dupa ce mai dam uh hug cind inautru cersim disperati o mie ) cred ca toti scriitorii au o dubla personalitate... hope :) ei daca ceva facem un club ))

    RăspundețiȘtergere