duminică, 22 aprilie 2012

ineluş


     Presoară-mi sticlă pe jos. Spune-mi că mă iubeşti şi fă-mă să calc pe ea, fiindcă tu iubeşti numai cînd vezi cum curge sînge din tălpi.
Presoară-mi pe jos trupuri de femei transpirate de străduinţa ta şi culcă-mă pe ele de parcă mi-ar fi pat... şi spune-mi poveşti ca să adorm mai repede: că sunt unica, că doar pe mine mă iubeşti, că te împlinesc, că nu ai putea exista fără mine, că m-ai căutat o viaţă... fiindcă se întîmplă să dau prea multe întrebări -Presoară-mi minciunile astea pe gene făcîndu-le tot mai grele şi lipeşte-le definitiv, iar eu o să te iubesc.
... şi fără să ştiu o să te iubesc ! o să iubesc mirosul pielii tale fără să bănuiesc cît de multe alte mirosuri le-a absorbit în ea ca să te facă ceea ce eşti... o să iubesc mirosul ăla dulciu şi o să-l simt pe nări cînd o să-mi fie dor de tine, fără să bănuiesc că nu-ţi aparţie, fără să bănuiesc cît de murdar şi plin  eşti de ele... fără să îmi pot imagina ce bag în mine.
Aranjează-mi pe jos strune de chitară amestecate cu petalele de flori pe care mi le aduceai după ce mă vedeai plîngînd din cauza ta... pune-mă să îţi aleg vreo şase, ajustează-le la chitara ta neagră, întinde-le la fel de necruţător cum îmi întinzi mie fiecare firicel de nerv, şi cîntă-mi serenade... la fel cum le cîntai şi altora... spunîndu-mi " ţi-am compus o melodie "...
... iar spre sfîrşit... spre sfîrşit, iubite... presoară-mi la picioarele însîngerate inele... zeci, mii, sute de inele de logodnă, spunîndu-mi că mă vreai pentru totdeauna ! Azi ai dispărut... şi stînd în movila asta de amintiri, mă aplec, pentru prima dată, ca să iau un inel de pe jos, în amintirea ta îl îndrept către deget... şi spre marea mea uimire realizez că-mi este mic !
... se pare că întotdeauna a fost... păcat că doar azi mi-am dat seama.

Melodia care m-a inspirat ! e şi un fon muzical foarte bun :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu