luni, 23 mai 2011

OMG ) made a poem today ) ! dupa un an de zile !

Salutare, Poezie ...
Se pare că nu ne-am întîlnit demult...
Căzută în a prozei erezie
Mi-e dor de al tău început.

Îţi spun că nu mai ştiu să fac rime,
Mă joc cu ele- atîta tot.
Şi cînd te gîndeşti că în a poeţilor mulţime
Mi-am jurat să te păstrez... şi nu mai pot.

Salutare, Poezie ...
Cît de mult te-ai mai schimbat...
Călicită în grotescul şi alcoolemie,
În greţosul genial al unui ordinar ratat .

Au uitat de metofaoră- prea complicat.
Au uitat de epitet- prea împopoţonat !
Au uitat de filozofie- la universitate las’ s-o facă !
Şi e bogată de poeţi lumea asta prea săracă !

Salutare, Poezie ...
Mă închin căci m-ai creat...
Şi de ştiu să scriu, ţi-o datorez Ţie
-Sfîntul Graal al celui de litere înveninat.

2 comentarii:

  1. well, congrats pentru poemul nou :)..dar. Îmi pare mie, sau ritmul nu e întotdeauna egal, fapt care personal pe mine mă dezbate un pic.
    plus: cuvântul "împopoţonat îmi e greu să-l potrivesc la atare ritm. mie îmi vine în gând cuvântul "drogat" mai bine :))
    în fine, sorry if something, dar am vrut să ştii :)
    să te apuci de scris poezii again. waiting for new poems.

    RăspundețiȘtergere
  2. e ok, felicica ! :) chiar zi-mi daca ceva ))) dupa asa o pauza mare m-as fi mirat sa nu schiopatez :D

    RăspundețiȘtergere