miercuri, 19 ianuarie 2011

frumos de dimineaţă! :D

Vin de la universitate…Am aflat nota de la examenul de engleza şi sunt pur şi simplu încîntată !Am hotărît să merg pe jos azi...m-am gîndit că mi-ar plăcea mult să fiu ceva timp singură cu gîndurile mele,cu vocile din capul meu...Mi-am pus muzica în căşti la volum mediu-cel puţin ca să depăşească zgomotul maşinilor,trec rapind printre oameni pînă ajung pe cărarea aia lunga,aproape pustie şi înconjurată de copaci foarte înalţi,de lîngă parc şi mă ascult...
"Am început ziua de azi atît de bine ! În localul preferat de lîngă liceul absolvit,servit o ceaşcă mare de cafea lîngă o persoană atît de plăcută ! Îmi place de Dumitru...E ok,un pic indecis,dar e doar mai bine aşa...îmi place aşa...Doamne cît de bun e aerul ăsta,cît de dor îmi era de el ! Am impresia că se strecoară primăvara cu cel mai mare tupeu în luna lui ianuarie !
...cît de bine e cînd e linişte...şi îmi place atît de mult parfumul pe care îl port ! toată lumea care mă îmbrăţişa azi pur şi simplu mă sorbeau în ei !Cît de bine e să fii singură !Mi-e dor de scris...Aş scrie chiar în secunda asta ! Termin sesiunea şi mă apuc să continui romanul ăla...Vine vara şi dispar pentru o lună în leagănul meu ...Cît de dor mi-e de munţi !De dimineţile răcoroase,de aerul de după ploaie !De tolanitul leneş pe iarba aia verde din dealurile mătuşii Niţa Lupului !
...hmm I love my blog ! :D Şi din zi în zi e tot mai vizitat! Hmm...asta nu-mi prea place,cred...
...Hmm...cît de fain sună şi piesa asta din căşti...Mă şi văd:Tolănită în iarba aia şi G. lîngă umărul meu...încălziţi de soare,uşori în fericirea noastră ca păpădia suflată de vînt...le şi văd!Sunt o grămadă! Sunt peste tot! Sunt în părul lui negru şi des...I le scot grijulie una cît una,iar G. îşi sprijină vîrful nasului de ceafa mea,mă inspiră tandru în el şi mi-o sărută...
Încă 4 luni...Încă 4 luni...Încă 4 luni pînă la tine...Tre să-mi iau chitară!Tre să-mi iau chitară!Tre să-mi iau chitară!
....Unii ochi sunt fenomenal de frumoşi! Atît de luminoşi ca pe cei de dimineaţă ai lui D. nu am mai văzut niciodată! "Pff! Parcă tu n-ai nimic de a face cu asta!" o şi văd replicînd pe Dănuţa:)...Hmm-nu vreau să ştiu :)...
Hey !Inimoară...Ce mai faci ? Te iubesc atît de mult...atît de mult,nebuno !Iubesc să trăiesc prin tine !Tu eşti ochişorii mei !Compasul meu micuţ ! Îţi mulţumesc,nebuno pentru fiece direcţie pe care mi-ai arătat-o...".Pe cînd m-am deşteptat din visarea mea,mi-am dat seama de surîsul discret de pe buze...Mergînd trec pe lîngă un băieţel micuţ care îmi zîmbeşte înapoi muţumit şi euforic! Cît de scump e!!! În aceeaşi secundă îmi dau seamă că seamănă enorm de mult cu un prieten din copilărie! "El e! El e!" mi-am auzit vocile din cap zguduindu-mi timpanele!Deodată mi-au apărut rapid secvenţe din trecut în cap : jucatul cu îngheţata,alergatul prin locurile pe care doar noi le ştiam,cum micuţă veneam la poarta casei lui şi îl strigam să iasă afară să ne jucăm,cum stăteam ascunşi în primăvară sub copacii de cireşi încărcaţi cu flori albe,euforia,pulsul,viaţa,copilăria!Mă apucă din nou un dor imens al locurilor alea,al leagănului,al munţilor mei,al satului ăla românesc!Şi exact în momentul în care am vrut să-l strig pe nume mi-am spus dezamăgită:"...stai! Stai,Augustina...e mare deja...e însurat deja...e mare...nu e el...".Am trecut cu vreo 20 cm de băieţel şi m-am întors surprinzîndu-l făcînd acelaşi lucru! Mi-am atins arătătotul de vîrful nasului de cîteva ori,mi-am ridicat bărbia şi i-am zîmbit larg,se opri pe loc,îmi flutură grăbit din mînă şi rîse zgomotos,apoi se grăbi să o ajungă pe mama sa din urmă...Copilaşul ăla chiar mi-a făcu ziua!
Se înserează cîte puţin,îmi grăbesc pasul,îmi muşc euforică buzele inspirînd poteca,copacii visele în mine! Acasă,acasă,acasă!...Sunt extenuată,dar fir-al naibii,atît de fericită! :D Suflă vîntul şi exact în direcţia mea "mmm!pur şi simplu îmi ador parfumul!:D " !




p.s : piesa din căşti! :))) http://www.youtube.com/watch?v=gKxnsY2dBaY

2 comentarii: