vineri, 4 martie 2011

11

Mi-am tatuat numele tău pe partea stîngă a pieptului...şi de fiecare dată,sărutîndu-l încerc să îmi înfing unghiile prin stofa bluzei ca să ajung la tine...sărutîndu-te pe tine. După atîta timp amintirea ta încă îmi dă tremurici şi viaţă-speranţa că mîine o să adorm gloarioasă în iubirea braţelor şi respiraţiei tale...că mîine o să ne întîlnim în neştire la un colţ de stradă şi o să sărim în îmbrăţisările unui altuia,ascuzîndu-ne ochii umezi în plete,în linia cefelor...inspirîndu-te...regăsindu-mă,renăscîndu-mă,reîncepînd totul cu tine,de la tine,într-u tine...
de numele tău leg înfrîngerea mîndriei mele,orgoliului meu,sfîrşitului meu...Salvatorule. Şi mi-aş fi dorit să fii aici,mi-aş fi dorit să fiu acolo...mi-aş fi dorit ca timpul să nu mi te fi furat niciodată...
Îmi zgîrii nebună bluza de mătase neagră şi simt cum îmi creşte pulsul de frica isterică
că aş putea să nu găsesc tatuajul acolo,că ar fi putut dispărea caligrafia ...şi brusc vîrfurile degetelor au dat de căldură,căldură care începea să ardă pe măsură ce le reţineam,şi am ştiut că eşti acolo ! că eşti în viaţă,iubire.Şi în secunda aia am ştiut că te îmbrăţişez regăsiţi în mijlocul prezentului pustiit de orice rost,atunci am ştiut că mi-e dor de ochii tăi verzi chiar şi atunci cînd îi văd,că aş da orice în lume ca să pot respira o viaţă cu respiraţia ta şi că fiecare celulă din mine te asociază cu viaţa...
Ce faci oare tu sărutînd-o pe ea?...de 11 luni în coace.

2 comentarii: