sâmbătă, 13 martie 2010

Da-ne,Doamne,Timp...




Mi-e frică de timp… De cum se scurge el grăbit,
De dimineţile-începuturi care mă apropie de sfîrşit.
Mi-e frică să-l trăiesc şi trăiesc cu frica de a-l pierde,
Căci mama,şi tata şi fraţii este timpul şi mi-e groază a crede
Că şi ei vor scurşi în clepsidra vieţii
Şi deaceea blestem venirea dimineţii....

Timpul nu te-ntreabă dacă ai reuşit în viaţă să iubeşti,
Dacă ai putut să ierţi,să te ridici şi să mulţumeşti.
Timpul nu te-ntreabă dacă ai reuşit viaţa să-ţi trăieşti,
Nu te-ntreabă daca la toate palatele surpate...
Ai putut pe unul să-l reconstruieşti,
Căci timpul este orb şi surd la toate...

Timpul nu ştie ce e asta greutate,
Cu sudori şi cu patimi să le ai pe toate,
Căci timpul zboară fără grijă şi uşor
Deasupra omului,pînă omul înţelege "O să mor.."

Dă-ne,Doamne,mai mult timp şi lasă-l să treacă...
Căci de n-ar fi timpul n-ar avea omul dorinţa minuni să facă!
Dă-ne,Doamne,Timp...Ca să ne-mplinim un rost în viaţă,
Să reuşim,Doamne,să trăim,şi să mulţumim pentru fiecare dimineaţă...

2 comentarii:

  1. este geniala. chiar ai talent, imi place cum scrii.
    multumesc pentru ce ai spus in comment.ul acela.

    ps. ti.am dat add. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Timpul nu inseamna bani (cum spun americanii), timpul nu inseamna distractie (cum spun petrecaretii), timpul inseamna viata, inseamna pocainta si sfintire fiindca urmatorul pas ce urmeaza este mantuire, vesnicie.
    Celelalte, primele doua, doar nebunii le aduna si vedea-vor ei la urma caci multe cai i se par omului bune dar la urma se vad ca duc la moarte.

    RăspundețiȘtergere