duminică, 14 martie 2010

If Today Was Your Last Day Lyrics by Nickelback

Am avut una dintre cele mai cumplite depresii recent...M-a salvat un cintec...Mai ales anumite versuri:"My best friend gave me the best advice/he said each day is a gift and not a given right"M-am gindit mult la ele(o sa postez si clipul peste care am dat din intimplare http://www.youtube.com/watch?v=Pe-Eosmk6oE),de fapt de 3 zile imi tot suna in cap...Ma alina intr-un fel si ma motiveaza in a mai lua o gura de aer sa-i zic asa...Ideea e ca cintecul m-a ajutat sa-mi mai dau o sansa...Lovitura dura in fata au fost cuvintele:"not a given right"...A rasturnat cu totul ideea:"Viata mea-fac ce vreau cu ea.Si daca vreau pot sa ma aduc la extreme ale durerii sau ale fericirii...Pot sa ma distrug sau sa ma renasc"In depresii deobicei ne distrugem...Mi-am dat seama ca viata intr-adevar nu e un drept pe care poti sa ti-l violezi tu insuti...Ideea ca ar fi un dar ma motiveaza sa o continui frumos,si sa lupt pu asta.Gindintu-te ca nu-ti apartine te face sa realizezi ca nu poti sa o stilcesti dupa moftul tau...Tre sa ai grija de ceea ce-ti este imprumutat sau daruit:) desi nu tot timpul tinem cont de asta si sunt sigura ca o sa-mi mai repet greseala...Oricum...
Acu la aproape 1 de noapte....Cu versurile astea in cap imi vin tot felul de impulsuri puternice de genul:sa ma duc la persoana aia la care tin enorm de mult si sa-i zic dintr-o suflare totul,iar apoi sa-l sarut cu toata pasiunea si tandretea in acelasi timp.Sa bat la usa prietenilor mei cu care m-am certat si sa-i imbratisez.Sa ies si sa hoinaresc prin orasul nocturn cu masina.Sa-mi cumpar un bilet spre Rio de Janeiro si sa plec pentru o saptamina :) Sau sa parcurg 600 de km pina-n Maramures,si in zori sa fiu la cimitirul buneilor pe care nu l-am mai vizitat de mai mult de un an... Stiu ca dimineata toate impulsurile astea o sa se spulbere cu prima raza de lumina...Si o sa ma trezesc cu toate ideile astea ca si un vis...Si daca o sa am noroc chiar o sa le visez realizate si nu doar la nivelul unei grandioase dorinte...
Sper ca macar unul din impulsurile astea sa reziste ca si intensitate si sa am curajul in zori pe parcursul zilei sa il duc la un bun sfirsit :) Sper sa am experienta sa duc la un bun sfirsit un impuls chiar in momentul aparitiei sale...Imi imaginez ce de-a sentimente as simti in momentul ala...
Imi spuneam mereu ca mai presus de zilele din viata sunt secundele ei...Ma simt datoare fata de sufletul meu sa iubesc fiece secunda...Viata nu e un drept pe care poti sa-l iai sau nu in consideratie...Pina la urma,desi suna banal,dar firal naibii plin de adevar...E un dar...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu