luni, 15 martie 2010

Pasiune pentru umbre





Intotdeauna in viata mea ma indragosteam doar de umbre.E mai usor asa...Nefiind bine definite le defineam eu cu viziuni idealiste si perfecte asupra personalitatii lor gen :e amuzant,e intelegator,e destept,e sarmant etc. etc. etc.Ca pina la urma toate sa se contopeasca cu exteriorul,fizicul,imaginea mea de vis : inalt,brunet,ochii verzi,sprincene dese bine arcuite,zimbet strengar....Si nu le nascoceam eu pe toate,ca printr-o minune toate umbrele se interescau ca si aspect fizic...Aspectul pe care il ador atit de mult la un barbat...
Dar e foarte bine s-ar fi gindid o fata.Fizicul e exact ‘your best dream ‘ si personalitate e exact cum ti-l doresti…Mda…Aici e problema:”exact cum ti-l doresti”…Problema cu umbrele e ca de fapt niciodata nu ajungi sa le descoperi esenta,adevarata personalitate…De aia incepi a nascoci,sau a vedea exact ceea ce vrei sa vezi.Dar cum naiba sa nascocesti va intrebati logic ?Nu, nu e nimic de tipul stai tolanit pe canapea si ti-l imaginezi oarecum,e umpic mai complicat.Ii deduci personalitatea din discutii,concluzionezi... Si gresit de cele mai numeroase cazuri :)
Se spune ca noi ne repetam propriile greseli fiiind ca ne place sa facem asta...recunosc imi place sa ma indragostesc de umbre fiind ca am impresia ca detin controlul.
Acu va intrebati firesc :Care umbre ?Care-i faza cu umbrele ?Explic :Umbre sunt personalitati pe care le cunosti superficial dar pe care le iubesti cu toata intensitatea(caci asa esti predispus spiritual,predispus spre intensitate emotionala).
Ca si concluzie pot sa aduc o metafora :Sa ne imaginam ca ai o bucata de pinza alba de o forma perfecta si incepi a picta pe ea.Pictezi o adevarata capodopera,utilizezi si combini culorile intr-un mod fascinant,indraznet...Depui suflet si iti reuseste ceva pe atit de uimitor icit iti sporeste dragostea pentru acea pictura...Si pina la urma pictura se distruge de la sine,nu rezista caci pinza se pare ca era de o calitate proasta...Acum constati cine e pinza...Iar sentimentul meu dominant e eterna dezamagire...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu